Zdrowe angielskie śniadanie

Zdrowe angielskie śniadanie

Zdrowe angielskie śniadanie to propozycja na bardzo pożywny posiłek. Warto go przygotować jak budzimy się „głodni jak wilk” albo wiemy, że czeka nas bardzo ciężki i długi dzień.

Taka dawka energii da nam siłę na bardzo długo.

Przeczytaj także: Pomysł na śniadanie – jajecznica, boczek

Nasz wersja śniadania, będzie z dodatkiem lekkiej zdrowej sałatki, aby nie było tak „ciężko”.

Składniki

  • 200g fasolki w pomidorach z puszki (kupicie gotową już w sklepach)
  • 5-6 plastrów wędzonego boczku
  • garść miksu sałata
  • 5-6 pomidorków koktajlowych
  • oliwa
  • sól
  • pieprz
  • pieczywo tostowe
  • 1-2 jajka

Przeczytaj również: Tosty z awokado, jajecznicą i boczkiem

Zdrowe angielskie śniadanie – fasolka – przepis

  1. W sklepach kupicie już gotową fasolkę. Skorzystajcie z tej możliwości, nie będziecie musi jej namaczać, a smakuje równie dobrze. Fasolkę przekładamy do rondelka i podgrzewamy. Od czasu do czasu warto ją zamieszać, aby nie przypaliła się do dna garnka.

Zdrowe angielskie śniadanie – boczek – przepis

  1. Plastry boczku wkładamy na patelnię i smażymy z obu stron, aż będą chrupiące i wytopi się z nich nadmiar tłuszczu.

Zdrowe angielskie śniadanie – jajko na twardo – przepis

  1. Na patelni, na której smażyliśmy boczek wbijamy jajka. Przykrywamy pokrywką i smażymy około 5 minut. Białko powinno być ścięte, a żółtko płynne.

Czy wiesz: Ile gotować jajka

Zdrowe angielskie śniadanie – sałatka – przepis

  1. Na talerzu układamy miks sałat. Dodajemy pokrojone na połówki pomidorki koktajlowe.
  2. Sałatkę doprawiamy solą, pieprzem i skrapiamy oliwą z oliwek.

Wszystkie składniki śniadania układamy na talerzu. Fasolkę, możemy podać w oddzielnej miseczce. Śniadanie podajemy z chrupiącymi tostami.

Zdrowe angielskie śniadanie

Warto przeczytać: Śniadanie angielskie – fasolka, boczek i jajko sadzone

Smacznego!

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.