Zdrowe angielskie śniadanie to propozycja na bardzo pożywny posiłek. Warto go przygotować jak budzimy się „głodni jak wilk” albo wiemy, że czeka nas bardzo ciężki i długi dzień.

Taka dawka energii da nam siłę na bardzo długo.

Przeczytaj także: Pomysł na śniadanie – jajecznica, boczek

Nasz wersja śniadania, będzie z dodatkiem lekkiej zdrowej sałatki, aby nie było tak „ciężko”.

Składniki

  • 200g fasolki w pomidorach z puszki (kupicie gotową już w sklepach)
  • 5-6 plastrów wędzonego boczku
  • garść miksu sałata
  • 5-6 pomidorków koktajlowych
  • oliwa
  • sól
  • pieprz
  • pieczywo tostowe
  • 1-2 jajka

Przeczytaj również: Tosty z awokado, jajecznicą i boczkiem

Zdrowe angielskie śniadanie – fasolka – przepis

  1. W sklepach kupicie już gotową fasolkę. Skorzystajcie z tej możliwości, nie będziecie musi jej namaczać, a smakuje równie dobrze. Fasolkę przekładamy do rondelka i podgrzewamy. Od czasu do czasu warto ją zamieszać, aby nie przypaliła się do dna garnka.

Zdrowe angielskie śniadanie – boczek – przepis

  1. Plastry boczku wkładamy na patelnię i smażymy z obu stron, aż będą chrupiące i wytopi się z nich nadmiar tłuszczu.

Zdrowe angielskie śniadanie – jajko na twardo – przepis

  1. Na patelni, na której smażyliśmy boczek wbijamy jajka. Przykrywamy pokrywką i smażymy około 5 minut. Białko powinno być ścięte, a żółtko płynne.

Czy wiesz: Ile gotować jajka

Zdrowe angielskie śniadanie – sałatka – przepis

  1. Na talerzu układamy miks sałat. Dodajemy pokrojone na połówki pomidorki koktajlowe.
  2. Sałatkę doprawiamy solą, pieprzem i skrapiamy oliwą z oliwek.

Wszystkie składniki śniadania układamy na talerzu. Fasolkę, możemy podać w oddzielnej miseczce. Śniadanie podajemy z chrupiącymi tostami.

Zdrowe angielskie śniadanie

Warto przeczytać: Śniadanie angielskie – fasolka, boczek i jajko sadzone

Smacznego!