Niedzielne, zdrowe śniadanie

Niedzielne, zdrowe śniadanie

Niedzielne, zdrowe śniadanie to nasza propozycja na fajny posiłek dający energię na cały dzień. Najlepiej przygotować go wtedy kiedy mamy wolne, albo odrobinę więcej czasu…

Nie jest to typowy przepis, a raczej propozycja podania, pomysł co można podać… może Was zainspiruje …

Składniki na jajecznicę

  • 4 jajka
  • 75g surowego boczku
  • szczypiorek
  • sól
  • pieprz

Pozostałe składniki

  • pomidory
  • ogórek małosolny
  • hummus -> tutaj przepis na hummus
  • awokado
  • pieczywo tostowe

Przepis na jajecznicę

  1. Boczek kroimy w kostkę. Możecie również kupić już pokrojony, będzie szybciej. Przesmażamy go na patelni.
  2. W misce roztrzepujemy jajka, dodajemy sól, pieprz i ewentualnie 2 łyżki mleka. Jajecznica będzie znacznie bardziej puszysta.
  3. Na patelnię wylewamy masę jajeczną i na wolnym ogniu smażymy do osiągnięcia lubianej przez nas konsystencji.
  4. Po usmażeniu posypujemy ją posiekanym szczypiorkiem.

Przepis na śniadanie

  1. Na talerzach układamy pokrojonego pomidora, posypujemy go szczypiorkiem i cebulką.
  2. Awokado obieramy i kroimy w paseczki. Układamy na talerzu.
  3. W tosterze opiekamy pieczywo.
  4. Na środku talerza układamy hummus.
  5. Wykładamy na talerze jajecznicę.

Smacznego!

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.