Pasta z awokado z jajkiem i kiełkami

Pasta z awokado z jajkiem i kiełkami

Pasta z awokado z jajkiem i kiełkami to zdrowa propozycja na kolację. Awokado zawiera w sobie całe mnóstwo zdrowych tłuszczy, które pomagają nam w spalaniu tkanki tłuszczowej ale również mają w sobie bardzo dużo właściwości zdrowotnych.

Jak pokazują badania awokado zawiera ok. 20-30% tłuszczów, ale jak już wspomniałem są to zdrowe tłuszcze. Poza tym zawiera witaminę E oraz sporą ilośc błonnika, który da nam uczucie sytości.

Pasta z awokado to ciekawy pomysł na szybką kolację. Przygotowanie całości, nie licząc gotowania jajek, zajmie nam ok. 5 minut :)

Poniżej lista niezbędnych składników i przepis.

Składniki

  • 2 jajka
  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 łyżki oliwy
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka majonezu (może zastąpić 1 łyżką jogurtu naturalnego)
  • sól
  • pieprz
  • dowolne kiełki np. brokuła

Przepis na pastę z awokado z jajkiem i kiełkami

  1. Jajka gotujemy na twardo i odstawiamy do ostygnięcia. Następnie kroimy je w drobną kosteczkę.
  2. Z awokado wydrążamy miąższ i rozgniatamy go widelcem. Dodajemy posiekany (albo przeciśnięty przez praskę) czosnek, sok z cytryny i oliwę. Całość mieszamy.
  3. Do awokado dodajemy jajka, majonez, doprawiamy do smaku solą i pieprzem i dokładnie mieszamy.
  4. Pastą (sporą ilością) smarujemy kromki świeżej bagietki, a na wierzchu układamy kiełki.

Pasta z awokado z jajkiem i kiełkami

Smacznego!

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.