Dieta Cambridge – charakterystyka

Dieta Cambridge - charakterystyka

Jedną z głośnych ostatnio diet jest dieta Cambridge, opracowana przez specjalistów w zakresie racjonalnego żywienia. Ten sposób odżywiania powstał w laboratoriach Cambridge i opiera się na spożywaniu niskokalorycznych dań w postaci zup i napojów w proszku, a także batoników i owsianek.

Są to produkty, które nie tylko odznaczają się niską kalorycznością, lecz przede wszystkim dostarczają pełni potrzebnych na co dzień organizmowi mikroelementów, witamin oraz innych składników.

Dieta Cambridge – jak wygląda sposób żywienia?

Dla wielu z nas dania z proszku mogą wydawać się zbyt mało odżywcze dla organizmu. Jednak posiłki przygotowywane na diecie Cambridge posiadają liczne certyfikaty potwierdzające ich korzystne działanie dla organizmu człowieka. Dieta Cambridge opiera się na sześciu stopniach, przy czym pierwszy z nich trwa maksymalnie trzy tygodnie i zakłada dzienne spożycie kalorii na poziomie do 615 kcal. W tym okresie wymagana jest opieka lekarza specjalisty w dziedzinie żywienia oraz brak przeciwwskazań do rozpoczęcia diety. Następnie przechodzi się do kolejnych faz, razem ze zwiększeniem podaży kalorycznej, aż w końcu dochodzi do rezygnacji z produktów Cambridge na rzecz właściwie skomponowanych posiłków. Jest to okres stabilizacji wagi.

Dlaczego warto zastosować?

Dieta posiada wiele zalet, do których z pewnością należy skuteczność przy jednoczesnym bezpieczeństwie stosowania. Efekt jojo nam nie grozi, pod warunkiem, że wiemy jakie rzeczy należy spożywać o danej porze. Wygodę stosowania tej diety dają gotowe dania, które przyrządza się w kilka minut.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.